Gdańskie Wodociągi w Twoim smartfonie

Masz urządzenie mobilne i chcesz być na bieżąco z jakością wody w Gdańsku, awariami, planowanymi pracami sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Twojej okolicy lub aktualną jakością wody na kąpieliskach? Jeśli choć na jedno z tych pytań odpowiadasz „tak”, mamy dla Ciebie rozwiązanie!

Pobierz bezpłatną aplikację Gdańskie Wodociągi
Aplikacja jest dostępna w:

  • App Store – dla systemu iOS
  • Sklepie Play – dla systemu Android

Dzięki aplikacji masz szybki dostęp do najważniejszych informacji i usług — gdziekolwiek jesteś, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Dlaczego warto?
– Zależy nam na szybkich i skutecznych kontaktach z naszymi klientami. Dlatego obok tradycyjnych kanałów komunikacji, takich jak Biuro Obsługi Klienta, eBOK, infolinia czy media społecznościowe, udostępniamy nowoczesną aplikację mobilną – mówi Olga Goitowska, prezes Gdańskich Wodociągów.

Aplikacja dedykowana jest:

  • mieszkańcom Gdańska,
  • spółdzielniom i wspólnotom mieszkaniowym,
  • radom dzielnic,
  • turystom zainteresowanym jakością wody w kąpieliskach.

Aplikacja jest całkowicie bezpłatna i pozbawiona reklam.

Najważniejsze funkcjonalności
W aplikacji znajdziesz zawsze aktualne informacje o:

  • aktualnościach
  • występujących awariach
  • jakości wody
  • terminach i zakresach prac planowych
  • jakości wody w kąpieliskach (Eko-plaża)
  • cennikach usług
  • możliwości zgłaszania awarii
  • powiadomieniach push o nowych informacjach

Zawsze aktualne dane
Wszystkie informacje w aplikacji są pobierane online z serwerów spółki, dzięki czemu użytkownicy mają pewność, że korzystają z najświeższych danych.
Dzięki integracji systemów informatycznych, komunikaty o awariach publikowane są jednocześnie w:

  • aplikacji mobilnej,
  • systemie call center,
  • na stronie internetowej Gdańskich Wodociągów.

Użytkownik może również spersonalizować powiadomienia, ograniczając je do wybranych dzielnic Gdańska.
Informacje o awariach wysyłane są natychmiast po ich pojawieniu się, a pozostałe powiadomienia – raz dziennie.

Praktyczne informacje w zasięgu ręki
W aplikacji znajdziesz:

  • dokładną lokalizację awarii,
  • przewidywany czas jej usunięcia,
  • miejsce zastępczego punktu poboru wody (jeśli występuje).

W zakładce „Kąpieliska” dostępne są dane o jakości wody oraz punkty poboru zaznaczone na mapie.
Dla większości adresów w Gdańsku można też sprawdzić twardość wody i ujęcie, z którego jest zasilany dany punkt.

Zgłaszanie awarii z poziomu aplikacji
Aplikacja umożliwia użytkownikom bezpośrednie zgłaszanie awarii.
Do zgłoszenia można:

  • dodać zdjęcie,
  • wskazać miejsce awarii na mapie (dzięki geolokalizacji aplikacja sama rozpozna lokalizację i uzupełni dane adresowe).

Zgłoszenia trafiają bezpośrednio do Centrum Działań Operacyjnych, gdzie są natychmiast analizowane i kierowane do odpowiednich służb w celu ich potwierdzenia i usunięcia.

Pobierz aplikację już dziś!
App Store – pobierz
Sklepie Play – pobierz

Zawsze bądź na bieżąco z informacjami od Gdańskich Wodociągów!