Gdańskie Wodociągi w Twoim smartfonie
Masz urządzenie mobilne i chcesz być na bieżąco z jakością wody w Gdańsku, awariami, planowanymi pracami sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Twojej okolicy lub aktualną jakością wody na kąpieliskach? Jeśli choć na jedno z tych pytań odpowiadasz „tak”, mamy dla Ciebie rozwiązanie!
Pobierz bezpłatną aplikację Gdańskie Wodociągi
Aplikacja jest dostępna w:
- App Store – dla systemu iOS
- Sklepie Play – dla systemu Android
Dzięki aplikacji masz szybki dostęp do najważniejszych informacji i usług — gdziekolwiek jesteś, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Dlaczego warto?
– Zależy nam na szybkich i skutecznych kontaktach z naszymi klientami. Dlatego obok tradycyjnych kanałów komunikacji, takich jak Biuro Obsługi Klienta, eBOK, infolinia czy media społecznościowe, udostępniamy nowoczesną aplikację mobilną – mówi Olga Goitowska, prezes Gdańskich Wodociągów.
Aplikacja dedykowana jest:
- mieszkańcom Gdańska,
- spółdzielniom i wspólnotom mieszkaniowym,
- radom dzielnic,
- turystom zainteresowanym jakością wody w kąpieliskach.
Aplikacja jest całkowicie bezpłatna i pozbawiona reklam.
Najważniejsze funkcjonalności
W aplikacji znajdziesz zawsze aktualne informacje o:
- aktualnościach
- występujących awariach
- jakości wody
- terminach i zakresach prac planowych
- jakości wody w kąpieliskach (Eko-plaża)
- cennikach usług
- możliwości zgłaszania awarii
- powiadomieniach push o nowych informacjach
Zawsze aktualne dane
Wszystkie informacje w aplikacji są pobierane online z serwerów spółki, dzięki czemu użytkownicy mają pewność, że korzystają z najświeższych danych.
Dzięki integracji systemów informatycznych, komunikaty o awariach publikowane są jednocześnie w:
- aplikacji mobilnej,
- systemie call center,
- na stronie internetowej Gdańskich Wodociągów.
Użytkownik może również spersonalizować powiadomienia, ograniczając je do wybranych dzielnic Gdańska.
Informacje o awariach wysyłane są natychmiast po ich pojawieniu się, a pozostałe powiadomienia – raz dziennie.
Praktyczne informacje w zasięgu ręki
W aplikacji znajdziesz:
- dokładną lokalizację awarii,
- przewidywany czas jej usunięcia,
- miejsce zastępczego punktu poboru wody (jeśli występuje).
W zakładce „Kąpieliska” dostępne są dane o jakości wody oraz punkty poboru zaznaczone na mapie.
Dla większości adresów w Gdańsku można też sprawdzić twardość wody i ujęcie, z którego jest zasilany dany punkt.
Zgłaszanie awarii z poziomu aplikacji
Aplikacja umożliwia użytkownikom bezpośrednie zgłaszanie awarii.
Do zgłoszenia można:
- dodać zdjęcie,
- wskazać miejsce awarii na mapie (dzięki geolokalizacji aplikacja sama rozpozna lokalizację i uzupełni dane adresowe).
Zgłoszenia trafiają bezpośrednio do Centrum Działań Operacyjnych, gdzie są natychmiast analizowane i kierowane do odpowiednich służb w celu ich potwierdzenia i usunięcia.
Pobierz aplikację już dziś!
App Store – pobierz
Sklepie Play – pobierz
Zawsze bądź na bieżąco z informacjami od Gdańskich Wodociągów!